Paní lektorka Zachová je v současnosti v zahraničí.
Nejbližší možné termíny terapií jsou od
září 2019.

Autogenní trénink

Autogenní trenink.Autogenní trénink slouží k relaxaci. Může také pomoci k lepšímu usínání. Jeho základem je, že se naučíte uvést sami sebe do relaxačního stavu, ve kterém se můžete věnovat sami sobě nebo se odebrat na cestu do fantazie.

Autogenní trénink vychází z hypnózy. Metodu vyvinul berlínský neurolog a psychiatr Johannes Heinrich Schultz, který byl úspěšný při léčbě hypnózou a tento trénink vyvinul pro své pacienty, aby si mohli pomoci sami. Podstatou je naučit se zrelaxovat během krátkého okamžiku ve dne a nabrat nové síly nebo si pomoci při spánkových problémech. Dají se tím také řešit různé psychosomatické obtíže.

Pro to, abyste se naučili sami sebe uvést do celkového relaxačního stavu, je potřeba alespoň 7 návštěv po dobu 7 týdnů a mezi návštěvami trénovat. Při jedné návštěvě je možné zažít něco na způsob řízené relaxace, ponoření se do sebe a vyzkoušení si, co to autogenní trénink je. Případně si můžete relaxaci nahrát a nahrávku používat pro své uvolnění v případě potřeby.

Pokud se chcete dozvědět více o autogenním tréninku, posuňte si stránku níže, až pod obrázky.

Co s sebou:

  • volné pohodlné a teplé oblečení, teplé ponožky
  • zápisník a tužku

Případně:

  • nahrávací zařízení, stačí chytrý mobilní telefon

Předpoklady:

  • připravenost trénovat autogenní trénink vždy následující týden po proběhlé hodině

Provádí:
Ing. Zachová Zuzana, MAS, tel.: 605 250 272

Ceník terapií

Autogenní trénink

14.11.2018 12:16
Autogenní trénink
individuální - celková cena pro 1 - 2 osoby na 50 minut 600,-
malá skupina - kurz pro 3 - 4 osoby 1 setkání 50 minut
    1 dospělí
    1 dítě od 8 let v doprovodu platícího rodinného příslušníka
    2 děti starší 8 let v doprovodu platícího rodinného příslušníka

240,- / os
120,- / dítě
210,- / 2 děti
skupinová - kurz pro 5 - 12 osob, 1 setkání 50 minut
    1 dospělí
    1 dítě od 8 let v doprovodu platícího rodinného příslušníka

130,- / os
70,- / dítě

Studenti, senioři nebo jiný důvod, možná sleva 10 %.

Minimální počet setkání potřebných pro naučení se autogennímu tréninku je 7.

Autogenní trénink motivační obrázky a certifikát

Více informací o autogenním tréninku:

Autogenní trénink je individuální tréninková metoda založená na relaxaci a využívá toho, že relaxovaný stav je zároveň vhodný pro autosugestivní ovlivňování, čímž účinky autogenního tréninku při častém opakování přesahují běžnou relaxaci. Nácvik probíhá po jednotlivých krocích tak, aby byl klient schopen řídit svou relaxaci a později autosugesci sám. Cílem nácviku autogenního tréninku je, abyste byli při praktikování této metody nezávislí. Metoda nácviku je poměrně jednoduchá, ale je potřeba vždy po proběhlé lekci danou část autogenního tréninku cvičit (ideálně každý den chvilku), abyste se mohli v tréninku posouvat dál.

Autogenní trénink při pravidelném provádění přispívá k rychlému obnovování sil a k odstranění příznaků napětí a neklidu. Z toho důvodu je tato metoda dnes také v některých zemích (např. v Německu a v Rakousku) zákonem uznávanou metodou používanou při psychoterapii a je zde hrazená ze zdravotního pojištění. Dle Zehenbtbauera (Drogy lidského těla, 2012, s. 200) autogenní trénink pozitivně ovlivňuje hladinu některých látek v těle, např. serotonin, endorfiny, melatonin ad. Dle Kermaniho (Autogenní trénink, 1996, s. 9) je tato metoda svým účinkem srovnatelná s východními meditacemi. Dle něj se jedná o jednu z nejsilnějších a nejmocnějších technik pro zvládání stresu na Západě.

 


Partneři webu.

www budfit.info